דואגים לכם ל "אירוע מוחי" - אבל בקטע טוב :-)

EOD קטלוג

בעמוד זה מופיעה רשימת כל משחקי הבריחה הקיימים. העמוד מתעדכן באופן קבוע וכדאי לבקר בו מדי פעם ולגלות את המשחקים החדשים.

ליד כל משחק רשום גיל היעד ופרטים חשובים על המשחק.

ליד כל תחום דעת יש הסבר על כותב התוכן והזיקה שלו לתחום.

מתמטיקה - גלי שמעוני

גלי הוא בעל תואר M.Sc בחינוך מתמטי, ותואר ראשון במתמטיקה וסטטיסטיקה, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
בשנת 2007 הוענק לו פרס אביטל של הטכניון על תרומה יוצאת דופן לחינוך המתמטי בישראל.
משנת 2000 גלי מכהן כראש תחום המתמטיקה במרכז הישראלי למצוינות בחינוך. במסגרת תפקידו הוא אחראי על פיתוח התוכנית "מצוינות 2000" לתלמידים מצטיינים בכיתות ג-ט.
כמו כן הוא אחראי על פיתוח התוכנית "יישומטיקה" המיועדת להוראת מתמטיקה בכיתות א׳-ז׳ באמצעות יישומונים ושיעורים ייחודיים.
המשחקים במתמטיקה:

כיתה: ב' (מחצית שנייה של השנה).

נושאים:

  • חיבור וחיסור במאוזן
  • לוח הכפל עד 6X6
  • משמעות החילוק
  • מדידת אורך (היקף) ושטח
  • קריאת שעון מחוגים
  • חישובי משך זמן עד לדיוק של חצאי שעות
  • מצולעים (מספר צלעות)

כיתה: ג (חצי שני של השנה)

נושאים:

  • הזווית הישרה
  • היקף של מלבן
  • סדר פעולות החשבון והשימוש בסוגריים
  • לוח הכפל
  • סדרות כהכנה לישר המספרים

כיתה: ד (חצי ראשון של השנה)

נושאים:

  • סדר פעולות החשבון והשימוש בסוגריים
  • חיבור במאונך
  • הזווית הישרה
  • חילוק עם שארית
  • לוגיקה

כיתה: ד (חצי שני של השנה)

נושאים:

  • כפל במאונך
  • חילוק ארוך
  • פירוק לגורמים
  • סדר פעולות החשבון והשימוש בסוגריים
  • זיהוי ריבועים
  • לוגיקה

כיתה: ה (חצי ראשון של השנה)

נושאים:

  • היקף של מצולע
  • סדר פעולות החשבון והשימוש בסוגריים
  • ישר המספרים
  • אלכסונים של מצולע
  • לוגיקה

כיתה: ה (חצי שני של השנה)

נושאים:

  • צמצום שברים
  • חיבור וחיסור של שברים עם מכנים שווים או קרובים
  • שלם כפול שבר
  • מיקום שברים על ישר המספרים
  • לוגיקה

כיתה: ו (חצי ראשון של השנה)

נושאים:

  • הממוצע
  • חלק של כמות
  • גובה במשולש
  • פעולות חשבון במספרים טבעיים
  • חיבור שברים עם מכנים שווים או קרובים
  • אומדן בשברים ובמספרים טבעיים
  • לוגיקה

כיתה: ו (חצי שני של השנה)

נושאים:

  • 4 פעולות החשבון בשברים
  • חלק של כמות
  • סדרות עם שברים
  • שברים – מיצוי אפשרויות
  • לוגיקה

קופסה עם שאלות וחידות לילדים מצטיינים ומחונים בכיתות ה'-ו'

אירועים על לוח השנה - הדס מליק - אתגר האוצר

הדס מליק בת 39 ואמא ל2 מהשרון, מפיקת אירועים במקצועה. בשנת 2016 הדס נחשפה לעולם חדרי הבריחה ותוך זמן קצר הבינה את הצורך שבהפעלת קבוצות גדולות ובמיקומים שונים בארץ עם חדרי בריחה.
הדס יזמה והקימה את חברת "אתגר האוצר – חדרי בריחה ניידים" ויצרה מעל ל60 חדרי בריחה מסוגים שונים בהתאמה לצורך שהלך וגדל, לקהלי יעד שונים – ילדים, נוער, משפחות, מבוגרים, סטודנטים ועוד…
בכל חדר בריחה נייד שיצרה למדה הדס על האופן שבו המשתתפים מתרגשים, משתפים פעולה ומשחקים באופן המהנה והמאתגר ביותר עבורם.
בהמשך נוצר הביקוש הרב ליצירת חדרי בריחה בהתאמה אישית לאנשים, למקומות, לבתי ספר, לפעילויות מיוחדות, חברות וארגונים שהותאמו עבורם חדרי בריחה ניידים מאתגרים ויצירתיים.

כיתה: ג'-ו'

משחק בריחה מרתק ומהנה על המנהגים של שלושת חגי תשרי:
ראש השנה
יום כיפור
סוכות

הילדים צריכים לחשוב ביחד ולעבוד בצוות על מנת לפתור את החידות ולמצוא את הקוד למנעול.

כיתות ד'-ו'

הכרת נקודות חייו המרכזיות של יצחק רבין והשפעתו על מדינת ישראל דרך משחק מרתק וערכי.

 

כיתות ג'-ו'

חג האילנות.
משחק ערכי על המשמעות הייחודית של ט"ו בשבט בלוח השנה והכרת הצומח במדינת ישראל.

כיתות ג'-ו'

מי לא אוהב פורים?

תחפושות, רעשנים, שירים וריקודים!

משחק שכולו חגיגה אחת גדולה סביב החג הכי כיף שיש!!!

כיתות ג'-ו'

אביב הגיע פסח בא!
משחק מאתגר במיוחד על מנהגי החג המיוחדים. 

 

כיתות ג'-ו'

רגע לפני סוף השנה, משחק על הייחוד של החג שכולם אוהבים. למה מציינים את חג השבועות, והקשר שלו לעולם החקלאות.

כיתות ג'-ו'

לא צריך לחכות ליום העמאות כדי להיזכר בכל הדברים הטובים שיש למדינה שלנו להציע. 
משחק שכולו גאווה ישראלית ומומלץ לשחק אותו בכל ימות השנה.

תכנים לחמ"ד - חגי גלנט

חדרי בריחה ערכיים, ברוח החמ"ד. משחקי בריחה שמשלבים ידע עם ערך ומעניקים לתלמידים הסתכלות רחבה ועמוקה יותר על אירועים ודמויות יהודיות.
חגי גלנט הוא משחקולוג חינוכי, בוגר ישיבת ההסדר באפרת, מרצה למשחקולוגיה באוניברסיטת בר אילן, מחבר ההגדה הממושחקת לפסח "סימני דרך", עומד בראש איגוד המשחקולוגים החינוכיים בישראל, מרצה למשחקולוגיה במערכת החינוך (גם בגפ"ן) ועומד בראש המיזם החינוכי "נקודת זינוק" שהופכת בתי-ספר רגילים לבתי ספר משחקים. חגי בונה משחקים דידקטיים וערכיים לגופים חינוכיים רבים. בין הגופים: סולמות, רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא (בניית חדר בריחה ללימוד גמרא), רשת אמית ומוזיאונים שונים.

כיתות ג'-ו'

משחק מרתק שילמד את התלמידים מי היתה רחל, מה הערכים שהיא הנחילה לנו במעשיה וסיפורים שנקשרו בה.

התלמידים יצאו בעקבות תעלומת המפתח של קבר רחל וילמדו על חייה של רחל ועל התכונות שלה.

כיתות ג'-ו'

משחק ערכי לקראת חנוכה. במשחק זה יפצחו התלמידים חידות וויזואליות הקשורות לדיני חנוכה, מנהגי החג, מי ומה בבית המקדש, נס חנוכה ועוד. משחק מאתגר ומפתיע שיכניס את התלמידים לחג עם ידע תורני והיסטורי.

כיתות ד'-ו'

משחק מסתורין לקראת עשרה בטבת, בו יחפשו התלמידים רמזים הקשורים לבית המקדש. התלמידים ילמדו על האירועים השונים שקרו בעשרה בטבת, השתלשלות האירועים שהביאו לחורבן ומנהגים שאנו עושים כזכר למקדש.

כיתות ד'-ו'

ראש השנה לאילנות הוא הזדמנות להכיר את המצוות התלויות בארץ, הקשר בין לוח השנה החקלאי לתורה והברכות השונות. משחק הרפתקאות שיחבר את התלמידים לארץ ישראל ולתורה.

כיתות ג'-ו'

איזו עיר היא עיר הבירה שלנו. יום ירושלים הוא הזדמנות לחגוג עם ירושלים ולגלות המון אירועים ודמויות שנקשרו בה. משחק מלמד שייתן לתלמידים ידע רב על אירועים היסטריים שקרו בה, החשיבות שלה כעיר בירה, מבנים משמעותיים בה שמותיה השונים ועוד.

כיתות ג'-ו'

קורות חייהם של הרב והרבנית הרצוג שזורים בסיפור חזרת עם ישראל לארצו, הקמת המדינה והקמת עולם התורה בארץ. משחק הרפתקאות שילמד את התלמידים על דרכו התורנית של הרב, מלחמתו למעדן שמירת הדת, פעילותם של הרב והרבנית להצלת יהודים, ופעילותה של הרבנית לטובת נשים

אנגלית - מיכל לביא

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ולקויות למידה.
בעלת ניסיון בהוראת אנגלית ומיומנויות למידה במסגרות חינוכיות שונות.
מחזקת את יכולות התלמיד ואת שליטתו בשפה האנגלית באמצעות יצירת משחקים מותאמים אישית.
יוצרת משחקי קופסאות בריחה להנגשת האנגלית לכלל התלמידים.
משחקי הקופסה מאפשרים תרגול חווייתי של ה-ABC, אוצר המילים והדקדוק של השפה האנגלית.

כיתות ה'-ו'

דקדוק:

משחק לתרגול כללי של כללי ה- present simple +present progressive.

המשחק כולל:
תרגול הוספת S
שימוש ב- have / has 
שימוש ב- am is are

כיתות ד'

אוצר מילים:

משחק ללימוד ותרגול אוצר מילים בנושא דברי מאכל.

כיתות ג'

תרגול הABC ואוצר מילים התחלתי (ללא חוקי קריאה)

כיתות ו'

ממוקד present simple מול present progressive

משחק לתרגול הבדלי משמעויות המשפטים. בנוסף:
תרגול הוספת S
שימוש ב: don't ,doesn't
הוספת ing
שימוש בפועל עזר be.

כיתות ד'

הכרת הגופים (I, you, we, they, he, she, it)
מילות שאלה
מילות תיאור

תאוצה - יוצאים מהשגרה - מוגנות והתנהגויות סיכון

חברת תאוצה בעלת ניסיון עשיר של מעל 15 שנה בתחום ההפעלות.
חברת תאוצה מספקת תחושת העצמה וחיזוק לילדים ובני נוער במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית,
היעד שלנו לגרום לכל משתתף תחושת ההצלחה.
אנו מאמינים שהדרך חשובה, לא פחות מהתוצאה וכאשר הדרך חווייתית ומהנה קל ליצור המשכיות.

כיתות ב'-ו'

מטרת פעילות זו היא להעביר מסרים בנושא זהירות בדרכים בצורה מהנה ומאתגרת.

כיתות ג'-ו'

מטרת פעילות זו היא להעביר מסרים חינוכיים של שימוש בטוח במסכים וברשתות חברתיות ולייצר שיח פתוח על הנושאים החינוכיים הללו. המשימות תואמות גיל ומעבירות מסרים של מניעה בצורה מהנה וחיובית.

כיתות ב'-ו'

מטרת פעילות זו היא להעביר מסרים חינוכיים בצורה מהנה ומאתגרת ולייצר שיח פתוח על הנושאים החינוכיים הללו. המשימות תואמות גיל ומעבירות מסרים של מניעה בצורה מהנה וחיובית.

המסע אל עצמי - משחקים לחיזוק החוסן הנפשי וכישורי חיים.

אנה טנצר לילייב ולירון אורמיאן פרנק – צמד נשים מוביל בתחום החינוך והטיפול.
שילוב של ניסיון, מקצועיות ואהבת האדם.
אנה טנצר לילייב – מומחית בייעוץ חינוכי וטיפול קוגניטיבי-התנהגותי בעלת תואר שני (MA) ביעוץ חינוכי פסיכותרפיסטית מוסמכת בשיטת CBT. ניסיון עשיר בעבודה עם ילדים/נוער וצוותים חינוכיים בבתי ספר.

לירון אורמיאן פרנק – בימאית, מפיקה ומדריכת הורים.
BA ותעודת הוראה בתאטרון
מטפלת LICBT מכון וינגייט
מנחת הורים מוסמכת מכון אדלר ומנחת קבוצות, מכללת גישות.
קילומטראז׳ של הנחיית תהליכים רגשיים, ילדים, נוער ומבוגרים.

יחד, אנה ולירון מביאות שילוב ייחודי של ידע אקדמי, ניסיון מעשי ותשוקה אמיתית לחינוך וטיפול. הן מציעות מגוון סדנאות ותוכניות המותאמים אישית לצרכי הילדים, המשפחות והצוותים החינוכיים:
https://elazmi.co.il

כיתות ג'-ד'

"המסע אל סודות הלב" הוא משחק חדר בריחה חינוכי מבית "המסע אל עצמי" המציע כלי ייחודי ואפקטיבי לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות בקרב תלמידים.

כמה יתרונות מובהקים להצטיידות במשחק, כהשקעה מצוינת עבור הכיתה ובית הספר שלכם:

1. למידה חווייתית: המשחק מאפשר לתלמידים ללמוד על רגשות דרך התנסות פעילה, מה שמגביר את המוטיבציה ואת הפנמת התכנים.
2. פיתוח אינטליגנציה רגשית: התלמידים מתרגלים זיהוי רגשות, אמפתיה, וניהול רגשות תוך כדי פתרון החידות.
3. עבודת צוות: המשחק מעודד שיתוף פעולה ותקשורת אפקטיבית בין התלמידים.
4. התאמה לתוכנית הלימודים: המשחק תואם ליעדי החינוך הרגשי-חברתי במערכת החינוך.
5. גמישות: ניתן להתאים את המשחק לגילאים שונים ולמטרות לימודיות ספציפיות.
6. מדידה והערכה: המשחק כולל כלים למדידת התקדמות התלמידים במיומנויות רגשיות.
7. חוויה מאחדת: המשחק מספק הזדמנות לבניית גיבוש כיתתי ואווירה חיובית.
8. פיתוח כישורי חיים: המשחק מחזק מיומנויות כמו פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית וניהול זמן.
9. העצמה אישית: המשחק מאפשר לתלמידים לחוות הצלחות ולחזק את הביטחון העצמי שלהם.
10. כלי עזר למורה: המשחק מספק לכם, המחנכים, היועצות, הזדמנויות לתצפית והבנה עמוקה יותר של הדינמיקה החברתית והרגשית בכיתה.

השקעה במשחק ״המסע אל סודות הלב" היא השקעה בעתיד הרגשי והחברתי של תלמידיכם. זוהי דרך יצירתית ואפקטיבית להטמעת ערכים של אינטליגנציה רגשית, שיתוף פעולה ואמפתיה באופן מהנה ובלתי נשכח.

כיתות ה'-ו'

"המסע אל סודות הלב" הוא משחק חדר בריחה חינוכי מבית "המסע אל עצמי" המציע כלי ייחודי ואפקטיבי לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות בקרב תלמידים.

כמה יתרונות מובהקים להצטיידות במשחק, כהשקעה מצוינת עבור הכיתה ובית הספר שלכם:

1. למידה חווייתית: המשחק מאפשר לתלמידים ללמוד על רגשות דרך התנסות פעילה, מה שמגביר את המוטיבציה ואת הפנמת התכנים.
2. פיתוח אינטליגנציה רגשית: התלמידים מתרגלים זיהוי רגשות, אמפתיה, וניהול רגשות תוך כדי פתרון החידות.
3. עבודת צוות: המשחק מעודד שיתוף פעולה ותקשורת אפקטיבית בין התלמידים.
4. התאמה לתוכנית הלימודים: המשחק תואם ליעדי החינוך הרגשי-חברתי במערכת החינוך.
5. גמישות: ניתן להתאים את המשחק לגילאים שונים ולמטרות לימודיות ספציפיות.
6. מדידה והערכה: המשחק כולל כלים למדידת התקדמות התלמידים במיומנויות רגשיות.
7. חוויה מאחדת: המשחק מספק הזדמנות לבניית גיבוש כיתתי ואווירה חיובית.
8. פיתוח כישורי חיים: המשחק מחזק מיומנויות כמו פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית וניהול זמן.
9. העצמה אישית: המשחק מאפשר לתלמידים לחוות הצלחות ולחזק את הביטחון העצמי שלהם.
10. כלי עזר למורה: המשחק מספק לכם, המחנכים, היועצות, הזדמנויות לתצפית והבנה עמוקה יותר של הדינמיקה החברתית והרגשית בכיתה.

השקעה במשחק ״המסע אל סודות הלב" היא השקעה בעתיד הרגשי והחברתי של תלמידיכם. זוהי דרך יצירתית ואפקטיבית להטמעת ערכים של אינטליגנציה רגשית, שיתוף פעולה ואמפתיה באופן מהנה ובלתי נשכח.

כיתות ג'-ד'

משחק הבריחה המהפכני שיפתח את המיומנויות החברתיות של תלמידיכם תוך כדי הנאה!
מה מיוחד ב״קשרים״?
* חידות מרתקות המבוססות על תרחישים חברתיים אמיתיים.
* ⁠למידה תוך כדי משחק לשיפור יכולות התקשורת, האמפתיה ועבודת הצוות.
* ⁠מתאים לפי גיל, ילדים ומתבגרים

כיתות ה'-ו'

משחק הבריחה המהפכני שיפתח את המיומנויות החברתיות של תלמידיכם תוך כדי הנאה!
מה מיוחד ב״קשרים״?
* חידות מרתקות המבוססות על תרחישים חברתיים אמיתיים.
* ⁠למידה תוך כדי משחק לשיפור יכולות התקשורת, האמפתיה ועבודת הצוות.
* ⁠מתאים לפי גיל, ילדים ומתבגרים

כיתות ג'-ו'

משחק הבריחה שמטרתו לעזור לילדים לשלוט בעולם הדיגיטלי במקום שהוא ישלוט בהם.
מפתח ומחזק שימוש נבון במסכים.

יזמות - אילון אטיאס

אילון אטיאס, יזם חינוכי – חברתי.
מייסד ומנהל את – תכל'ס, ארגון העוסק בהדרכה ופיתוח תכנים בנושאי כישורי חיים ויזמות.
בעל ניסיון משמעותי ומגוון בעבודה עם תלמידים ובני נוער במסגרות שונות. בעל תואר ראשון בחינוך ופיתוח הדרכה בקריה האקדמית אונו.

אני מאמין שכל ילד וילדה יכולים להצליח לחיות חיים משמעותיים ומלאים כבוגרים ולממש את הפוטנציאל הטמון בהם. מיקוד הידע וצורת העברתו בדגש על חוויה, התנסות ויישום הכוללים ליווי והכוונה מותאמים למציאות המשתנה, הם שיסייעו לדור הצעיר של היום להפוך לבוגרים המצליחים של מחר.

tachles21.co.il

כיתות ד'-ו'

התלמידים יפתחו את החשיבה היצירתית שלהם, ימצאו פתרונות חדשניים לבעיות ויביעו את עצמם בדרכים מקוריות ומגוונות.
הערכה מעודדת פיתוח חשיבה יצירתית ויכולת אלתור וגמישות מחשבתית. היא מחזקת את הביטחון העצמי ומשפרת את היכולת לעבוד בקבוצה בצורה מהנה ומעשירה. היא מהווה פתרון נהדר לשיעור חדש ושונה, מהנה ומלמד אשר מגוון את חוויית הלמידה ומביא גישה רעננה וחדשנית לכיתה.

כיתות ד'-ו'

התלמידים יפתחו את כישורי שיתוף הפעולה שלהם, התקשורת הבין אישית ואת יכולתם להתמודד עם אתגרים קבוצתיים.
הערכה משפרת את היכולות החברתיות והקבוצתיות, מעודדת מנהיגות חיובית ותורמת לגיבוש הקבוצה בצורה חוייתית ויעילה. היא מספקת דרך מצוינת לפיתוח כישורי עבודת צוות בכיתה, והופכת את ניהול הפעילות הקבוצתית לפשוטה ומהנה.

כיתות ד'-ו'

התלמידים ילמדו מושגי יסוד כלכליים, כיצד לחסוך כסף ולהבין את ערכו תוך בניית תקציב אשר ישמש אותם לאורך המשחק.
הערכה מעניקה כלים פרקטיים להתמודדות עם אתגרים כלכליים, מעודדת חשיבה פיננסית אחראית ומפתחת את היכולת לקבל החלטות פיננסיות מושכלות. היא מהווה אמצעי חינוכי מעולה להנחלת כישורי חיים כלכליים בצורה נגישה ומעשירה.

לשון - איילת הלוי

איילת הלוי, בעלת תואר ראשון ושני בלשון.
מעל עשור בתחום ההוראה ובריכוז תחום העברית בבית הספר. בעלת ניסיון עשיר ומשמעותי עם מגוון תלמידים. שאיפתי היא לגרום לכל תלמיד להרגיש בטוח ובעל מוטיבציה ללמידה באמצעות שיטות הוראה יצירתיות ומותאמות אישית.
באני מאמין שלי, אני מאמינה שכל תלמיד יכול להגיע להישגים מרשימים וביטחון עצמי כאשר הוא מקבל את התמיכה הנכונה – הצלחת התלמידים היא הצלחת המורה.

לקראת מבחן אסיף כיתה ד'

נושאים:
מציאת רעיון מרכזי
מילות קישור
מילים נרדפות
שם המספר
הטיית הפועל בזמנים ובגופים

כיתות ה'-ו'

נושאים:
רצף משפטים נכון
שמות עצם ותארים כולל יחיד רבים
מילות קישור
מאזכרים

סל קניות

סגור
Scroll To Top